Zorgbemiddeling
De Afdeling Cliëntenservice van DSV heeft per 1 februari 2022 een nieuwe naam: Zorgbemiddeling. Ook de invulling van taken is veranderd, zodat zorgbemiddeling meer de aandacht krijgt die het vereist.
Bij de afdeling Zorgbemiddeling kunnen (nieuwe) cliënten net als voorheen terecht met hun vragen over zorg, wonen en welzijn bij DSV als eerste loket. Cliënten die al in zorg zijn bij DSV, of thuiszorg/servicediensten ontvangen, kunnen net als voorheen gewoon rechtstreeks terecht bij de betreffende locatie.
De afdeling Zorgbemiddeling gaat met de nieuwe opzet een meer actieve rol spelen in het bemiddelen voor zorg, wonen en welzijn door DSV.
De afdeling blijft bereikbaar onder hetzelfde algemene telefoonnummer. Het mailadres is: zorgbemiddeling@dsv-verzorgdleven.nl.
Met de ontwikkeling van de afdeling Cliëntenservice naar een afdeling Zorgbemiddeling heeft onze organisatie weer een nieuwe stap gezet in professionalisering, om op die manier nog beter in de behoeften van onze cliënten, onze medewerkers en onze externe partners te voorzien.